1. პროექტის სახელწოდება: ძაღლები ჩვენს ირგვლივ.
2. პროექტის მთავარი იდეა (თემა) 1-2 წინადადებით: გავიგოთ მეტი ჩვენი ოთხფეხა მეგობრების შესხებ.
3. პროექტის აქტუალობა: პროექტი აქტუალურია იმიტომ რომ, ჩვენს ირგვლივ მომრავლებულია ქუჩის ძაღლები. ბავშვებს ხშირად უწევთ მათთან კონტაქტი.
4. პროექტის მიზნები: 1. გავიგოთ მეტი ძაღლების შესახებ. 2. გავარჩიოთ შინაური და ქუჩის ძაღლები ერთმანეთისგან. 3. ვისწავლოთ მორიდება ავადმყოფი ძაღლებისგან. გავიგოთ მეტი გაწვრთნილი ძაგლების შესახებ...
5. მონაწილეთა ასაკი: 13-14 წლის.
6. ვადები (ხანგრძლივობა): 1 თვე.
7. მოსალოდნელი შედეგები ( პროდუქტები, რაც შეიძლება შეიქმნას) : 1. გამოფენა, 2. ვიდეო მასალა, 3. სურათები, 4.სპეციალისტების ჩანაწერები, 5. მოსწავლეების ჩანაწერი.
8. პროექტებისთვის საჭირო ძირითადი რესუესები: 1. ფოტოაპარატი, 2.ფორმატები, 3.მარკერები,4.კინელოგის კონსულტაცია, 5. ვეტერინარის კონსულტაცია, 6. სერთიფიკატები, 7. სურათების ამობეჭვდა.8.ბლოკნოტები...
9. პროექტის მსვლელობა (ძირითადი აქტივობები) : მოსწავლეები გაეცნობიან ძაღლების ცხოვრებას, ნახავენ, როგორ ცხოვრობენ და იკვებებიან შინაური ძაღლები... გაესაუბრებიან მეპარტონეებს, გაიგებენ რა სიხშირით დაყავთ ისინი ვეტერინართან, ასევე ნახავენ ქუჩის მაწანწალა ძაღლებს, გაიგებენ, როგორ იჭერენ და სად მიყავთ ავადმყოფი ძაღლები, გადაუღებენ ფოტოს, გაესაუბრებიან ძაღლების სპეციალისტს კინელოგს. ბავშვები გაეცნობიან პოლიციის გაწვრთნილ ძაღლებს, გაესაუბრებიან მათ მეპატრონეებსა და მწვრთნელებს... შეაგროვებენ ფოტო და ვიდეო მასალას, ნახავენ ფილმს ჭკვიანი ძაღლების შესახებ და ა.შ...
10. საგნებთან (საგნობრივ ჯგუფთან) ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი: ბიოლოგიის მასწავლებლის კონსულტაცია. ბუნ.VII.6. მოსწავლეს შეუძლია დაახასიათოს ცხოველთა და მცენარეთა სასიცოცხლო ციკლი და დაასაბუთოს გამრავლების ბიოლოგიური მნიშვნელობა.
11.პროექტის ხელმძღვანელი ( მასწავლებელი): თეა ბრეგვაძე.
12. ხელმძღვანელის ელ.ფოსტა: tea.bregvadze@gmail.com
13. პროექტის ვებ-გვერდი (ბლოგი) teabregvadze.blogspot.com
2. პროექტის მთავარი იდეა (თემა) 1-2 წინადადებით: გავიგოთ მეტი ჩვენი ოთხფეხა მეგობრების შესხებ.
3. პროექტის აქტუალობა: პროექტი აქტუალურია იმიტომ რომ, ჩვენს ირგვლივ მომრავლებულია ქუჩის ძაღლები. ბავშვებს ხშირად უწევთ მათთან კონტაქტი.
4. პროექტის მიზნები: 1. გავიგოთ მეტი ძაღლების შესახებ. 2. გავარჩიოთ შინაური და ქუჩის ძაღლები ერთმანეთისგან. 3. ვისწავლოთ მორიდება ავადმყოფი ძაღლებისგან. გავიგოთ მეტი გაწვრთნილი ძაგლების შესახებ...
5. მონაწილეთა ასაკი: 13-14 წლის.
6. ვადები (ხანგრძლივობა): 1 თვე.
7. მოსალოდნელი შედეგები ( პროდუქტები, რაც შეიძლება შეიქმნას) : 1. გამოფენა, 2. ვიდეო მასალა, 3. სურათები, 4.სპეციალისტების ჩანაწერები, 5. მოსწავლეების ჩანაწერი.
8. პროექტებისთვის საჭირო ძირითადი რესუესები: 1. ფოტოაპარატი, 2.ფორმატები, 3.მარკერები,4.კინელოგის კონსულტაცია, 5. ვეტერინარის კონსულტაცია, 6. სერთიფიკატები, 7. სურათების ამობეჭვდა.8.ბლოკნოტები...
9. პროექტის მსვლელობა (ძირითადი აქტივობები) : მოსწავლეები გაეცნობიან ძაღლების ცხოვრებას, ნახავენ, როგორ ცხოვრობენ და იკვებებიან შინაური ძაღლები... გაესაუბრებიან მეპარტონეებს, გაიგებენ რა სიხშირით დაყავთ ისინი ვეტერინართან, ასევე ნახავენ ქუჩის მაწანწალა ძაღლებს, გაიგებენ, როგორ იჭერენ და სად მიყავთ ავადმყოფი ძაღლები, გადაუღებენ ფოტოს, გაესაუბრებიან ძაღლების სპეციალისტს კინელოგს. ბავშვები გაეცნობიან პოლიციის გაწვრთნილ ძაღლებს, გაესაუბრებიან მათ მეპატრონეებსა და მწვრთნელებს... შეაგროვებენ ფოტო და ვიდეო მასალას, ნახავენ ფილმს ჭკვიანი ძაღლების შესახებ და ა.შ...
10. საგნებთან (საგნობრივ ჯგუფთან) ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი: ბიოლოგიის მასწავლებლის კონსულტაცია. ბუნ.VII.6. მოსწავლეს შეუძლია დაახასიათოს ცხოველთა და მცენარეთა სასიცოცხლო ციკლი და დაასაბუთოს გამრავლების ბიოლოგიური მნიშვნელობა.
11.პროექტის ხელმძღვანელი ( მასწავლებელი): თეა ბრეგვაძე.
12. ხელმძღვანელის ელ.ფოსტა: tea.bregvadze@gmail.com
13. პროექტის ვებ-გვერდი (ბლოგი) teabregvadze.blogspot.com
No comments:
Post a Comment